İlkiz Nickli Üyeden Alıntı
Valla artmayan yer kalmadı ne yapacağız bu gidişle bu hastalık bitmeyecek
Bu hastalik zaten bitmeyecek, bununla yasamayi ogrenecegiz. Sorun olan sey asilama. Ulkenin tamami asilanirsa 1 yil icinde tamamen normallesme olabilir. Onun disinda bu virusun bitecegi falan yok.
Kalbi yorgun olanın dili keskin olurmuş.
Ya kalbi yorgunun yanında olmayacaksın ya da yanında olduğunun kalbini yormayacaksın
To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.