İlkiz Nickli Üyeden Alıntı
Valla artmayan yer kalmadı ne yapacağız bu gidişle bu hastalık bitmeyecek
Bu hastalik zaten bitmeyecek, bununla yasamayi ogrenecegiz. Sorun olan sey asilama. Ulkenin tamami asilanirsa 1 yil icinde tamamen normallesme olabilir. Onun disinda bu virusun bitecegi falan yok.