İlkiz Nickli Üyeden Alıntı
Nerde daha aşılanmayan çok insan var belkide bundan sonra paralı isterseniz olun derler grip aşısı gibi
Ulkede kaos olsun istemiyorlarsa bu dedigini yapmazlar. Milyonlarca insani karsilarina almazlar. Belli ki asilama ile sorunu halledemediler. Cozum onlara gore suru bagisikligi. Yani "bunyesi zayif olan olur, kalan saglar bizimdir." mantigi tamamen. Isleyen surec bunu gosteriyor. Ve bu sirada alabildikleri asi kadar insan asilamak. Bu onumuzdeki 3 ay cok onemli. 3 ay sonra tam anlamiyla tatil sezonu basliyor. Asilama da ciddi bir yol ilerlememis olursak onumuzdeki kis daha zor gececek malesef. Unutmayalim ki 2 doz asi yapiliyor ve doz aralarindaki sure cok uzun. Zaten tek ulkeyiz beceriksizlik konusunda.

Su hukumet yerine yoldan gecen rastgele bir insani getir iktidara, daha iyi yonetir su ulkeyi.