Adımızı hatırlayan son kişi de ölünce bu dünyada hiç doğmamış gibi olacağız.
Anılarımız,duygularımız,sevgimiz,nefretimiz bizi biz yapan hersey yok olacak.
Bu düşünce canımı yakıyor...