Bahtiyar Nickli Üyeden Alıntı
Keske uyuyabilsem.. yarin cok yorucu bir gun olacak.
Boğmayı bırakmamış olsan uyuyabilirdin belki. Az da olsa faydalı tarafları da vardı.