Regex Nickli Üyeden Alıntı
Boğmayı bırakmamış olsan uyuyabilirdin belki. Az da olsa faydalı tarafları da vardı.
Ben o zamanlar yine uyumuyordum kanka. Bildigimiz siziyordum yani.

Uyumak? Bayiliyordum resmen. Yok bir daha bulasmam icki falan. Nadir bazi gunler is cikisi 2-3 bira iciyorum yorgunlugun ustune ilac gibi geliyor. En fazla o yani. O da kafa yapmiyor.
Kalbi yorgun olanın dili keskin olurmuş.
Ya kalbi yorgunun yanında olmayacaksın ya da yanında olduğunun kalbini yormayacaksın
To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.