Regex Nickli Üyeden Alıntı
Boğmayı bırakmamış olsan uyuyabilirdin belki. Az da olsa faydalı tarafları da vardı.
Ben o zamanlar yine uyumuyordum kanka. Bildigimiz siziyordum yani. Uyumak? Bayiliyordum resmen. Yok bir daha bulasmam icki falan. Nadir bazi gunler is cikisi 2-3 bira iciyorum yorgunlugun ustune ilac gibi geliyor. En fazla o yani. O da kafa yapmiyor.