Teker teker gelin ya!

Alacağınız önlemlere de, size de...
İnsanları mağdur etmeye bayılıyorsunuz.
Ne kadar yarım yamalak işler ya.
Sabah olan iptal edilen biletime mi yanayım, diğer şeylerde iptal olur mu onun düşüncesinde kalışıma mı yanayım. İptal edilmezse, iptal edilen bilet yerine başka bulmak zorunda kalışıma mı yanayım.

Atın beni denizlere, valla...

"2020 MART" yeniden başlıyor. 2021'de olduğumuzu mu sandınız siz?