Sitare Nickli Üyeden Alıntı


Yaşım tv showu yaptığı zamanlara yettiği için eskiden beri severim kendisini. Sesiyle, duruşuyla, kalitesiyle ve yeteneğiyle tam bir sanatçı. Ferdi Özbeğen'in anıldığı programdaki performansı da yine çok başarılıydı. Dilerim uzun yıllar bizlerle olur.

@Sitare Ferdi Özbeğen'i Ercan Saatçi'nin "Çok Akustik" programında da andılar. YouTube'da videosu mevcut, dilersen izleyebilirsin.