rainbow6 Nickli Üyeden Alıntı
Program eskiden gazino havasında idi, şimdi emeklileri yaşatma derneğine dönmüş
.
Çok beğendim bu dediğini @
rainbow6 aynen öyle...
Ya niye yapmış bu adam bu proğramı parasımı bitti acaba? Evleneceğini yazıyordu gazeteler eli işte gözü oynaşta yine demekki...
To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.