Icinde yumurta olan bir tatliyi yiyebilecegimi zannetmiyorum. Gerci genelde agir tatlilari seviyorum zaten. Kunefe, baklava, balli borek falan. En hafifi islak kek olur sanirim. Nerden aklima geldiyse hepsinden canim cekti.