Ben nedense seviyorum kendisini. "Adam kazandı" olayı güven sarsmış olsa da Atatürkçü çizgide siyasal yaşamını sürdüreceğini düşünüyorum ve başarılı olsun istiyorum çoğu CHP'linin aksine.