Ne oluyor lan? VPN'de sorunsuz, yurtiçi IP'ler kafayı yedi. Kesin Amariganın oyunları bunlar. Sorunu firma da çözemiyor. Çözmek için verimerkezinin kabinine mi gireyim?

Oğlum Şemistan; çek yayı, fırlat beni, gerisini biliyorsunuz. Hadi bakiiim.