@ave maria senin yorumlarını her zaman samimi bulmuşumdur.Benim için değerlisin.Uzun zamandır burdayım o dediğin yerlerde yazmıyorum fazlaca zamanım yok iş güç yeterince zaten var...seviliyorsun hep ol....