@
ave maria senin yorumlarını her zaman samimi bulmuşumdur.Benim için değerlisin.Uzun zamandır burdayım o dediğin yerlerde yazmıyorum fazlaca zamanım yok iş güç yeterince zaten var...seviliyorsun hep ol....
To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.