20 sene öncesinde Ramazan kış mevsimine denk geliyordu.
Sabahçı ve akşamcı diye iki grup öğretim olan okullar vardı. Eğer sınıfınız akşamcı gruba verildiyse o sene, orucunuz da derse denk gelmiştir.
Orucunu derste açanlar bilirler