polisin görüntülerini kaydetme yasağı diye biseyin önümüze çıkması olacak iş değil hakikaten. aklım almıyor. burası otoriter bir ülke, polisin bile görüntüsünü çekemezsin mi diyosun. tamam diyebilirsin, korede de öyle çünkü, orada asla polisi çekemezsin. bide bunu gazetecilere yansıtmak, dünyanın hiç bir yerinde yok. biz kore mi olalım? ya da o yolda mıyız? burası bir polis devleti olsun, bizim için basın ve ifade özgürlüğünün hiç bir ehemmiyeti yok diyosanız olur tabi. anayasaya, yasalara ve uluslar arası sözleşmeye aykırı bu durum. amerikada polisin göğsünde kamera var, niye var? bi düşünelim bakalım. yemin ediyorum gündeminizi takip etmekten yoruldum.