Halkın protesto hakkını, acımasızca engellemek isteyen bir yönetim,
Yolsuzluk, vergi, rant vs. içinde boğulmuş bir yönetim.

Valla acayip tanıdık geldi. Tek tanıdık gelmeyen, halkın artık yeter demesi.

Amerika boşa yıllaraca solu ve sosyalizm silmek istemedi. Komünizm korkusunu boşa pompalamadı. Nedeni bu . Zira böyle hak arayan bir halk istemiyorlar. Kimse istemiyor .