Her şeye izin var ama piknikler yasak. (Gerçi parklarda piknik yapıyorlar, mesire alanları piknik yasak yazıyor ama yasak kime ve neye göre?)
Benim ki tam piknik yapmak da sayılmaz ki. Sadece ufak atıştırmalık ve termosla yanıma çay alıp, kendi başıma temiz hava almak güzel olurdu.
Haziranda yasak kalkarsa eğer evdekileri de ikna edip bir plan yapmam lazım.
Yüreğinizi güzelleştirin. Çünkü bir ömür sizinle...
To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.