Ziyaretçi Mesajlar: n/a Konular: 30 Seslenenler: Mesaj(lar) Etiketleyenler: Konu(lar) Alınan Beğeni: Verilen Beğeni: Cevap: Hakkımda ne düşünüyorsun? 07 July 2021 # 1 Kendisi de iyi ki var. Birebir sohbetimiz çok sık olmamış olsa da varlığıyla mutlu eden, kalite ve nitelik katan bir yöneticimiz. Cevap Yaz