İyi bir gözlemcisin, yerinde tespitlerin var İnsan sarrafı olduğunu düşünüyorum.
Sen de öyle duruşunu ve tavrını beğeniyorum. Ne çok laubali, ne çok soğuk, olduğun gibisin