Her krizde,her olayda sadece iktidarı eleştirip açık aramaktan başka bir işe yaramayan muhalefet partiler...Bir kere de doğru yolu gösterip,özellikle cezaların caydırıcı olması için DAHA SERT cezalar için baskı yapsanız da,şu kadın cinayetleri,çocuk istismarları,hayvan cinayetleri,orman yangınları vs olmasa?

Bu ülkede her ne oluyorsa cezaların caydırıcı olmamasından oluyor.Artık bunu 80 milyon o kafasına soksun.

Kadınları,hayvanları katledenler,çocukları istismar edenler idam edilmedikçe,ormanları yakanlar aynı ateşte yakılmadıkça hiçbir şey bu ülkede DÜZELMEYECEK!Kimse boşuna kendisini parçalamasın.