Aslında yakmadım, arkadaşımla ortaokuldayken arkadaşım yakmıştı, gerçi ikimizde unuttuk ocakta o ayrı. Tam yanmadı ama kupkuru olmuştu patatesler

Hiç gece evde tek kaldığın oldu mu?