Bizim burda bir adam var yaşı 30-35.

İçimde 3 harfliler var diyor. Değişik değişik bakışları felan var.

Nereye gitsem peşime geliyorlar oramla-buramla oynuyorlar dedi.

İnternetten araştırdım biraz ve diyor ki; İçinde 3 harfli bulunan insanlar değişik bakarlar. Hal ve hareketleri normal değildir, konuşmaları değişiktir vs.

Bunda hepsi var. Geçen arkadaşla oturuyoruz gelmiş yanıma diyor ki;

Ben senle beraber olmak istiyorum. Heh dedim tam adamına söyledin, lan oğlum bas git başımı belaya sokma dedim iteledim. Allah korusun bulaştırcak al ondan sonra başına belayı