Koca BOYNER'e girdim. 2 ayda koca mağazayı bana emanet ettiler . Rekor olsa gerek. Hem de daha önce mağaza sektöründe deneyimi olmayan biri için. Gerçi sonradan biri geldi ama kısa sürede bu güveni almak güzel .

Tek boktan durum Eylül sonu kapacak olması ahaha. Kapanmasa idi direk bana toslayacaklardı demek ki tüüükanı .

Neyse, umarım iyi ve güzel bi iş bulur da orada da böyle coşarım .

(o değil de milletim 10 yılda gelemediği yere 2 ayda geldim nerede ise ahaha)