Neredeyse 2 saattir elektrikler kesik ve hala daha gelmeyecek olması :/
Planlı bakım çalışmasıymış ve öğlen 13:00 den önce gelmeyecek şaka gibi.

Şu "planlı çalışma" cümlesindeki ironi kadar ironi tanımıyorum. Elektriği kesilen biz, plandan haberi olmayan biz.

Şarjım da idare eder sanırım telefonu kullanmazsam.
Umarım müzik çaların şarjı vardır :/ Telefondan müzik de açamam :/