Neredeyse 2 saattir elektrikler kesik ve hala daha gelmeyecek olması :/
Planlı bakım çalışmasıymış ve öğlen 13:00 den önce gelmeyecek şaka gibi.
Şu "planlı çalışma" cümlesindeki ironi kadar ironi tanımıyorum. Elektriği kesilen biz, plandan haberi olmayan biz.
Şarjım da idare eder sanırım telefonu kullanmazsam.
Umarım müzik çaların şarjı vardır :/ Telefondan müzik de açamam :/
Yüreğinizi güzelleştirin. Çünkü bir ömür sizinle...
To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.