İlkiz Nickli Üyeden Alıntı
Ben kendi adıma söylemek istiyorum iyiyim sağol inşallah senin halin keyfinde yerindedir @Melodram...
daim olsun efenim, bende de fena değil keyifler biraz tatsız ve tuzsuzum ama retrodur diye kendimi ikna etmeye çalışıyorum