Melodram Nickli Üyeden Alıntı
daim olsun efenim, bende de fena değil keyifler biraz tatsız ve tuzsuzum ama retrodur diye kendimi ikna etmeye çalışıyorum
Bu yıl nasıl geçti anlamadık aslında ben yok sayıyorum bu yılı keşke öyle olsa idi ....o nedenle yinede iyi olacağız diyelim
To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.