Melodram Nickli Üyeden Alıntı


daim olsun efenim, bende de fena değil keyifler biraz tatsız ve tuzsuzum ama retrodur diye kendimi ikna etmeye çalışıyorum
Bu yıl nasıl geçti anlamadık aslında ben yok sayıyorum bu yılı keşke öyle olsa idi ....o nedenle yinede iyi olacağız diyelim