Melodram Nickli Üyeden Alıntı
5 aydır foruma girmiyormuşum ve bu 5 ay sadece 2 gün sürdü, yemin ederim 2 gün sürdü ya... fışt diye geçti, nasıl olur.
keyifleriniz yerindedir umarım deniz kıyısı üyeleri
Hemşo unuttun bizi ya, 5 ay ne demek senenin yarısı neredeyse.
Yuvarlanıp gidiyoruz işte, sen nasılsın, seni sormalı esas?