Xenforo, Forum alt yapısına Sahip Forum Sitesi sahibi olarak.. vBulletin'de, Xenforo Gibi kendini Geliştirmeye devam etseydi,* Kimse vBulletin'den vazgeçmezdi, ki bunun icinde bende varım. onlarca Forum kurup vbulletinde Oldum. Lakin, vBulletin artık ne yazikki, Xenforo ya yenik düşmüş durumda,* Xenforo da her gecen gün yenilikler yapmaya devam ediyor... Keşke,,, vBulletin 3.Xx serisini* Xenforo gibi tekrardan yapılandırma, ve desteklemeye devam etse.. Hali hazirda. vBulletin 3. ve 5 Sürümlerini destekleyen Lisans'm la* tekrar vBulletin Kurarım... *Ongun ( @Regex )* ForumDenizi ni cok iyi yerlere getirdi. Süphesiz. ki* yeni Yönetiminde, Bunu devam ediceğini umuyorum.. Adaletli bir şekilde...* 98 den beri vbulletin Kullanıcısı olarak... Takipcinizim... Responsive temanız harika.. Başarılarınızı devamı nı Bol paylaşımlı Forumlar dilerim...
Saygılarımla.. Kaan Erdim Demir