Virgül Nickli Üyeden Alıntı
Aslında konu başlığını ''Merhaba '' diye açmak vardı .Nedir ''merhaba '' BENDEN SİZE ZARAR GELMEZ ..
Onu zaten biliyoruz, dert etme. ^^