extremist Nickli Üyeden Alıntı
Telefonsuz zaman geçmiyo.:/
Annemin telefonuyla da tadı yok.
Geçmez dediğimiz ne süreçler göz açıp, kapatıncaya dek geçti. Bu zaman da çabucak geçecek. ^^