Melodram Nickli Üyeden Alıntı
Bayram öncesi forumda ''yıllanmış ve yaşlanmış üye'' imajı çizmem hiç iyi olmadı sanırım. Neyse ki 9 gün tatilde kimse bayramlaşmak istemez.
Ben elini öpmeye gelsem, harçlık alamaz mıyım yani? Şu an canlı canlı yaşlandığını da itiraf ettin. Tutanaklara geçti, silemezsin de. Silsen bile benim alıntımda kalır. N'aber?