Wine Nickli Üyeden Alıntı
@Melodram bana eski forum ortamlarını hatırlatıyor ya, her yorumuyla.
Ne dedin sen? Çaaat. Yaşlı mı dedi bana?
Eskiden sen bilmezsin, yıl bilmem kaç... Photoshop bilmiyoruz, titretmeli efekt veren bir program vardı, bütün avatarlar titrerdi... O yüzden şu an gözler bozuk. İyi ki photoshop geldi.