Melodram Nickli Üyeden Alıntı

Ne dedin sen? Çaaat. Yaşlı mı dedi bana?
Eskiden sen bilmezsin, yıl bilmem kaç... Photoshop bilmiyoruz, titretmeli efekt veren bir program vardı, bütün avatarlar titrerdi... O yüzden şu an gözler bozuk. İyi ki photoshop geldi.
Sahi doğru ya, şu an büyük resmi gördüm. Photoshop'ın icadını da Yeni Türkiye'ye borçluyuz değil mi? Aydınlanma yaşadım resmen. Sağ ol Cansu. ^^ Şimdi gönül rahatlığıyla doların 5 TL olmasına sevinebilirim!