Edepsiz King Nickli Üyeden Alıntı
@Arthuil ben ne gitçem yorulurum onlar gitsin



Hoşgeldiniz efenim keyifli forumlar dilerim
Hoşçakalı kim sever ki... Sözüne ithafen söyledim, hoşuma gitti. Uzun zaman önce bende bir şeyler karalarken sonunu şöyle getirmiştim:

Ama bazen gitmek gerekir, sevdiğin halde yinede gitmek.

Okudukça güzel şeyler çıkıyor


Asi ve Mavi Nickli Üyeden Alıntı
gitmek bazen afilli bir yanlızlığı gösterişli içi boş bir kalabalığa tercih etmektir ... evet gitmek güzeldir bazen...
eyvallah teşekkür ederim
Bu satırlar çok tanıdık geliyor sanki bir yerlerde okumuştum.