@Arthuil ben ne gitçem yorulurum onlar gitsin Hoşgeldiniz efenim keyifli forumlar dilerim
gitmek bazen afilli bir yanlızlığı gösterişli içi boş bir kalabalığa tercih etmektir ... evet gitmek güzeldir bazen... eyvallah teşekkür ederim