Genelde sıcakkanlı ve eğlenceli bir insanımdır ama bazen insanlara soğuk davranmaya da bayılırım. Gel gör ki foruma dün geldim ve hissettiğim şeyler çok ilgincime gitti. İşten eve gelmişim de pijamaları çekmişim rahatlığı ve mutluluğu var. Çok keyifli ya, eskilere gittim. Böyle bir ortam kurduğunuz için cidden tebrikler. (Bedavaya övdüm valla para almadım dimi @Regex)