Melodram Nickli Üyeden Alıntı
Genelde sıcakkanlı ve eğlenceli bir insanımdır ama bazen insanlara soğuk davranmaya da bayılırım. Gel gör ki foruma dün geldim ve hissettiğim şeyler çok ilgincime gitti. İşten eve gelmişim de pijamaları çekmişim rahatlığı ve mutluluğu var. Çok keyifli ya, eskilere gittim. Böyle bir ortam kurduğunuz için cidden tebrikler. (Bedavaya övdüm valla para almadım dimi @Regex)

Burada online olduğunuz zaman deniz'e gitmenize gerek yok çünkü burası forumdeniz'i
espri iğrenç olabilir ama küfür etmeyin sakın ha
burayı beğenmene ben kendi adıma sevindim