İskenderunlu teyzeyle baya yedi ceddimi konuştuk bence.Sonra anneme geldi sıra. Çenemi çekti.Az birşey uyuyorum birşey diyor hı teyze evet yaa diyorum.

Ben yolda konuşmayı pek sevmem ki.Uykum varken hiç sevmem.Ama saygısızlık etmeden sonuna kadar direndim.En son iyi günler teyzecim bile dedim.

Uzaylı modundan çoktan çıkmışım.