Asi ve Mavi Nickli Üyeden Alıntı
ne çok oynardık çocukken
sonra büyüdük
ve insanın saklandığı yeri keşfettik
insan en çok kendi içine saklanıyor
teşekkürler daldım gittim ...
Teşekkürler canım)
Evet,anılarımızın en güzel anları o çocukluktaki oyunlar.