eFuL!m Nickli Üyeden Alıntı




Bu saatte çay yasak ama sizde çok tatlısınız sevgili hocam elinize sağlık ..
Siz üzülmeyin hiç ama.
Teyzoşuna söyleriz,demez bir daha.