İşte yine o sahne, Neden bu kadar hayalperestim ? Neden her seferinde olmayacağını bile bile kendimi olacağına inandırmaya çalışıyorum ? Neden bu lanet sonlar hep kötü bitiyor ve benim duygularım çürümeye devam ediyor ? En önemlisi de neden karşı koyamıyorum ? Yine bir şeyler ters gidecek ve ben yine kendimi affetmeyeceğim, ya o gidecek ya da içimden bir şeyler ve biraz daha öleceğim.