Asi ve Mavi Nickli Üyeden Alıntı
ne diyorsun bide anlasam (:
Şöyle yorumlayarak çevireyim:

Bazen uyanırsın ve dünyan tükenmiştir
Bazen dünyan bir gecede değişir
Bazen sevdiğin kişi sana ihanet eder
Bazen kendini tamamen yalnız bulursun

Hayatım defalarca paramparça oldu, saymayı bıraktım
Tanıdığım bir çok insanın artık hiçbiri yok
Bir şey garanti ki her zaman yalnız ölürsün
yalnız ölürsün, yalnız ölürsün
....

Şeklinde devam ediyor işte böyle depresif bir Doom Metal.