Arkadaşlar hepinizden özür dilerim şimdiden. KONU DIŞI SORUM OLACAK

KARAYOLLARİ SOSYAL TESİS GÜNLÜK KALMA BEDELİ TEK KİŞİLİK ODALARDA NE KADAR ÜCRETİ VARDIR. YEMEK DAHİL

Lenovo K53a48 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi