O değil de ben oralarda olsam hakikaten telefonunu hackleyip, ekrana "Bir şeyi 40 defa söylersen, o olur. ^^" yazardım. Gerçi, yok. O zamanlar işletim sistemli telefonlar yoktu sanırım. Polifonik telefonlara melodi yükleyip hava atmak qeyyyfff.