bazen insanın en çok ihtiyaç duyduğu his bu olsa gerek
unutmak...
unutmanın nesi iyi gelir ki diye sorabilirsiniz
unutmak...
yaralarını bile bile kanatan ve sonra hiç bir şey olmamış gibi gidenlerin ardından yapmak istediğim tek şey
unutmak ...
unutmayı öğrenmemiz lazım hayatı biraz daha çekilir bir hale getirmek için ...
sahiden unuttun mu ???
aklımda bir sürü deli sorular yine ...