Asi ve Mavi Nickli Üyeden Alıntı
ben insanları kusurlarıyla severim çünkü en az benimde onlar kadar kusurum vardır
acılarını bilirim yaralarını sarmak için elimden geleni yaparım üzüntüsünü paylaşırım bi nevi hemhal olurum
eğer karşımdaki bunun karşısında şımarır kendini bulunmaz hint kumaşı sanmaya başlayıp beni yok sayar hareketlerde bulunursa ömründe benden daha iyi bir no frost buzdolabı bulamaz
bilmem anlatabildimmi
Cansın ablam.