Arthuil Nickli Üyeden Alıntı
Kardeşlerim, ikinizi de ayrı ayrı severim. Umarım birlikte çok güzel vakit geçirirsiniz.
Yaa biz de seni seviyoruz kardeşim. ^^

Regex Nickli Üyeden Alıntı
Speaking English? I live in English. It's not a language to me. It's totally best way of expressing my own. You know, sometimes I'm dreaming of a world, all people understand each other perfect. Yes, I would dream. ımagine all the people dancing and touching each other, communicate in a joyful harmony.

Ehehehehe. Tamam, yapmayacağım. Tabii ki; me too baby!
Adgsfsssfs You're a fantastic!