Gerçi çok mavi mavi olduk birimiz değişmeli Senin özel mesaj kutunda bozuk mu? Bozuk dediğim dolu Sınırsız mesajdan 50 mesaj saklamaya düştüm... Neyse ki admin çiftimiz ilgilenir hemen
O da tamamdır. Aslında denizciler torpilli demesinler diye bilerek çile çekmenizi istediğimizden kapasiteyi 50 mesaj olarak unutmuşuz, pardon ayarlamışız. Bunlaaaaaaaaar benim normal üyemi düşünmediler. Bunlaaaaaaaar denizci üyelere fazla fazla özel ileti saklama hakkı tanıyarak cehape zihniyetiyle hareket ettiler! Ne diyor Necip Fazıl? Öz yurdunda gari... Error error error error!