extremist Nickli Üyeden Alıntı
Çikolata yedim. Havuçlu kek ve çilekli linkle bakışıyorum. Bide ballı gong var. Çikolata kesti galiba. xd

Try to see the good things.[emoji272]
Olmadı ama şimdi, Feg dediysek hakkını vereceğiz. Kesmesin, devam.