Maalesef Türkiye’nin eğitim sistemini buna örnek veremeyiz.
Sallantıda olması için önce yolunda , rayında ve oturmuş olması lazım.
Bu ülkede eğitim asla oturtulamamış ve gittikçede geriliyor...