Enerjisine bayıldığım, kendimi hep genç hissettiğim şehir. Hatta abartıyorum yaşamak istediğim, genele göre ucuz olduğunu düşündüğüm, yaşayanlardan da öyle duyduğum için beni iyice gaza getiren şehir. Belki bir gün