1 yıl boyunca bizimle olan ve hatta aramızdan ayrılmış olan kişilere de teşekkür ederim. Yaşadığımız şeyleri yaşatmadığımıza inanıyorum.Ve yaşatmayacağımızın da yine sözünü veriyorum.
Nice yıllara FD!