Asrevya Nickli Üyeden Alıntı
Anneannemin memleketi. Tatar diyarı.
Çiğ börek kültürünün merkezi.
Soğuğu olmasa emekli olunca yerleşmeyi düşünürdüm.
Eskişehir güzel şehir.
Ekimde değil de bu ay hissettik o soğuğu gerçekten. Bu hafta sonu yine orada olacağız. Bakalım aralık ayını nasıl karşılıyor Eskişehir?